Základy copywritingu - online 

Základy copywritingu aneb jak napsat dobrý text v cestovním ruchu - online kurz

Jaké místo má copywriting v obsahovém marketingu? Proč je všeobecně nejpodceňovanější kreativní disciplínou? A jakou roli sehrává v propagaci turistických destinací a měst? Na to všechno si odpovíme na školení o kreativním psaní. Hlavně se ale společně podíváme na základní pravidla, doporučení a tipy, jak psát o turistických destinacích a městech lépe a s patřičným dosahem.  

Není lepší cesty než zaujmout potencionálního klienta díky zajímavým článkům, poutavým rozhovorům a kvalitní téměř redaktorské práci.

Obsah kurzu:

  • Co udělat ještě než začnete psát?
  • Co chcete textem říct a jak s tím pracovat?
  • O čem a kdy psát?
  • Jak je to s titulky a klíčovými slovy?
  • Webcopywriting aneb nezapomeňte na SEO
  • Různé typy textů (od blogů přes rozhovory, po tiskovky, sociální sítě a newslettery) a kdy je použít

Termín: na dotaz

Cena: 1850 Kč

Místo: online kurz  ( na email zašleme link na ZOOM, není třeba nic instalovat, pouze se připojit)

Školitelka

Kateřina Petriková

  • šefredaktorka
  • PR školitelka
  • profesionální cestovatelka
  • realizátorka festivalů

Katka vystudovala mediální studia a žurnalistiku a nejraději cestuje, sportuje nebo píše. Tyto tři koníčky se jí podařilo spojit díky práci šefredaktorky cestovatelského portálu HedvabnaStezka.cz.

Přihláška

Podmínky školení: kurz se otevíra od min 10 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme