
Jak na akci v knihovně
Online workshop - jak uspořádat kvalitní a soběstačnou akci v knihovně



Dobrou akci v knihovně navštíví nejenom mnoho lidí, ale je i ekonomicky soběstačná. Jak ušetřit na produkci nebo marketingu? Jak se odlišit a zvýšit návštěvnost? Jak využívat nové marketingové nástroje a jak zjistit, které nástroje nefunguji?
S kvalifikovaným lektorem z praxe jsme pro vás připravili jedinečný kurz na míru pro knihovny.
Obsah kurzu:
- jak vytvořit a dodržet kladný rozpočet ( aplikace, programy a jak ušetřit, jaké media nepoužívat, jak vyjednat slevu)
- kde získat finance na akci (granty, partneři, vstupné)
- odliš se nebo zemři - jak vytvořit unikátní akci v dané knihovně
- metoda lean canvas a její využití v knihovně
- co je pro média zajímavé a co ne
- kdy tiskovku rozesílat a kdy raději počkat
- komunikace s novináři před akcí: jak připravit informace do médií a jak si žurnalisty správně hýčkat
- jak na marketing akce (aplikace, instagram, blogy, kontextová reklama - tipy a triky)
Cena: 950Kč ( online školení)
Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.
Čas: 9:00 - 13:00
Termín: 2. prosince 2022
Školitelé

Pavel poradí jak přilákat lidi, kde získat finance na rozpočet akce a jak celou akci produkovat. Má za sebou desítku akcí a festivalu s celkovou návštěvností přesahující 100 000 osob.
- realizátor festivalů Slavnosti uzeného, Slavnosti chřestu, Extrem food, Expediční kamera
- manager ECEAT, NABOSO, TRAVELBAKERS
- konzultant na volné noze
- průvodce, redaktor
Přihlaste se na náš jedinečný kurz
Závazná přihláška na kurz
Podmínky školení: kurz se otevíra od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.
Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme