Jak na akci v knihovně 

Online workshop - jak uspořádat kvalitní a soběstačnou akci v knihovně

Dobrou akci v knihovně navštíví nejenom mnoho lidí, ale je i ekonomicky soběstačná. Jak ušetřit na produkci nebo marketingu? Jak se odlišit a zvýšit návštěvnost? Jak využívat nové marketingové nástroje a jak zjistit, které nástroje nefunguji?

S kvalifikovaným lektorem z praxe jsme pro vás připravili jedinečný kurz na míru pro knihovny.

Obsah kurzu:

-  jak vytvořit  a dodržet kladný rozpočet ( aplikace, programy a jak ušetřit, jaké media nepoužívat, jak vyjednat slevu)

- kde získat finance na akci (granty, partneři, vstupné)

- odliš se nebo zemři - jak vytvořit unikátní akci v dané knihovně

- metoda lean canvas a její využití v knihovně

- co je pro média zajímavé a co ne

- kdy tiskovku rozesílat a kdy raději počkat

- komunikace s novináři před akcí: jak připravit informace do médií a jak si žurnalisty správně hýčkat

- jak na marketing akce (aplikace, instagram, blogy, kontextová reklama - tipy a triky)

Cena: 1500 Kč  ( online školení)

Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.

Čas: 10:00 - 14:00 

Termín: 27. květen 2022


Školitelé

Pavel poradí jak přilákat lidi, kde získat finance na rozpočet akce a jak celou akci produkovat. Má za sebou desítku akcí a festivalu s celkovou návštěvností přesahující 100 000 osob.

  • realizátor festivalů Slavnosti uzeného, Slavnosti chřestu, Extrem food, Expediční kamera
  • manager ECEAT, NABOSO, TRAVELBAKERS
  • konzultant na volné noze
  • průvodce, redaktor

Přihlaste se na náš jedinečný kurz

Závazná přihláška na kurz

Podmínky školení: kurz se otevíra od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme