Jak na lovebrand  

Aby vás a  turisté milovali...

Když milujete nějakou značku, občas jí odpustíte chybu, jste na ni hrdí, bráníte ji a mluvíte o ní. Udělejte ze své značky lovebrand cestovního ruchu!

Online kurz pro destinace / města / mikroregiony / IC / podnikatele 

Naučte se správně pracovat s vaší značkou, posilovat ji a vytvářet "lovebrand" v cestovním ruchu. Na kurzu si projdeme celý postup budování značky, ukážeme si, jak značky v cestovním ruchu fungují a jak nastavit svoji komunikaci. Chceme totiž, aby vaši značku po našem kurzu zákazníci milovali...

Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom. 

Obsah kurzu

  • Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady
  • Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré 
  • Jak funguje branding 
  • Strategie značky
  • Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace 
  • Proces tvorby značky - jak na to? 
  • K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy 
  • Cílové skupiny a persony v brandingu 
  • DNA značky a odlišení se 
  • Jak to dělá Brno a ostatní - co je brand essence
  • Ingredience značky, brand touchpoint 
  • Výzkum a značka 
  • Úkoly a pracovní listy

Zaregistrujte se předběžně na podzimní termín

 9.00 - 13.00 

Cena: 1 500 Kč

Přihláška na kurz

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 8 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem - storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme

Školitel

Pavel Pichler se věnuje poslední 4 roky novým metodám v cestovním ruchu, přednáší pro platformu Podniknito a dlouhodobě se věnuje brandingu v cestovním ruchu.

  • realizátor festivalů Slavnosti uzeného, Slavnosti chřestu, Extrem food, Expediční kamera
  • manager ECEAT, NABOSO, TRAVELBAKERS
  • konzultant na volné noze
  • průvodce, redaktor