Jak na lovebrand v cestovním ruchu 
Aby vás turisté milovali...

Když milujete nějakou značku, občas jí odpustíte chybu, jste na ni hrdí, bráníte ji a mluvíte o ní. Udělejte ze své značky lovebrand cestovního ruchu!

Online kurz pro destinace / města / regiony - kapacita 15 osob

Naučte se správně pracovat s vaší značkou, posilovat ji a vytvářet "lovebrand" v cestovním ruchu. Na kurzu si projdeme celý postup budování značky, ukážeme si, jak značky v cestovním ruchu fungují a jak nastavit svoji komunikaci. Zaměříme se na práci s archetypy a ukážeme si, jak vše otestovat. Chceme totiž, aby vaši značku po našem kurzu zákazníci milovali...

Obsah kurzu

Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady

Principy budování značky a nastavení metod při práci se značkou 

Určení poslání značky - co je cílem značky a jak by měla být vnímaná u zákazníka

Archetypy značky - vladař, milenec, tvůrce, mág, hrdina a jak s nimi pracovat v cestovním ruchu 

USP značky - čím se značka odlišuje a jak s touto odlišností pracovat, kde je konkurence značky a metody analýzy konkurence

Ochrana USP značky - jakou má značka konkurenční výhodu, jak ji chrání a jak s ní pracuje

Persony značky - jak pracovat se zákazníky značky

Testování základních kamenů značky - jakými metodami otestovat značku

Dlouhodobá práce se značkou a na co si dávat pozor - jak pracovat se značkou v dlouhodobém horizontu a jak ji zapracovat do strategií v cestovním ruchu

KPI v budování značky

Jak komunikovat značku, aby byla pochopitelná

Příklady ČR a zahraničí

Termín: 26. 11. 2020 nebo 3. 12. 2020 

Cena: 1 500 Kč

Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.

Přihláška na kurz

Podmínky školení: kurz se otevírá od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem - storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme

Školitel

Pavel Pichler se věnuje poslední 4 roky novým metodám v cestovním ruchu, přednáší pro platformu Podniknito a dlouhodobě se věnuje brandingu v cestovním ruchu.

  • realizátor festivalů Slavnosti uzeného, Slavnosti chřestu, Extrem food, Expediční kamera
  • manager ECEAT, NABOSO, TRAVELBAKERS
  • konzultant na volné noze
  • průvodce, redaktor