Podpora cestovního ruchu v regionech
Využijte nejnovější dotační podprogram na marketingové aktivity v cestovním ruchu - jen do 30.6.2020!
Pomůžeme vám naskočit do rozjetého vlaku dotační výzvy MMR. Termín podání žádostí je krátký, společně to zvládneme!
Cílem dotačního programu je zvýšení potenciálu a konkurenceschopnosti regionů, usnadnění pohybu návštěvníků v destinacích, rozvoj základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu, rozprostření návštěvnosti, rozvoj kvality služeb a v neposlední řadě podpora socioekonomických přínosů cestovního ruchu.
Jsme kompetentní konzultanti-řešitelé v těchto odbornostech:
Řízení destinace
- Tvorba / aktualizace strategických dokumentů destinace.
- Vzdělávání a trénink pracovníků DMO a dalších aktérů cestovního ruchu (pracovníci TIC, DMO, oddělení / odborů cestovního ruchu při Krajském úřadě, vzdělávání a školení průvodců, subjektů cestovního ruchu včetně jejich zaměstnanců).
Marketingové výzkumy
- Realizace marketingových šetření v oblasti vnímání destinace (image, brand), spokojenosti návštěvníků s kvalitou nabídky nebo analýz konkurence.
- Realizace mystery-shoppingu u poskytovatelů služeb cestovního ruchu se zaměřením na rozvoj kvality služeb.
- Tvorba a inovace produktů
- Tematické, regionální a nadregionální produkty (vč. zapojení regionální producentů do nabídky destinace)
Branding destinace
- Strategie brandingu (definování principů, hodnot a benefitů destinace na kterých značka stojí, unikátnosti destinace a její konkurenceschopnosti na regionální i národní úrovni), její soulad s atributy národní destinační značky,
Komunikace
- Komunikační kampaně (koncepční práce a exekuce vč. videospotů, fotoprodukce atd.).
- Ediční činnost (tiskoviny - mapy, letáky, ...).
- PR (vč. press a fam tripů, spolupráce s influencery).
- Webové stránky (modernizace webových portálů - redesign, nové funkcionality, přizpůsobení specifickým cílovým skupinám Programu).
- Sociální média (plánování s ohledem na aktuální trendy, jejich realizace a vyhodnocování). Mediální kampaně (efektivní plánování media mixu včetně jejich vyhodnocování)