
Jak moderně na marketing v KOCR/OOCR
Jaké jsou nové online marketingové metody a možnosti, které využijí KOCR a OOCR ? Jak na online marketing zdarma? Jak pracovat se značkou z pohledu KOCR, OOCR? Jeden den, který pozvedne marketingovou úroveň KOCR a OOCR na Slovensku.






Zažijte speciální kurz vytvořený na míru pro pracovníky KOCR a OOCR na Slovensku.
To nejlepší z osmi kurzů testovaných v ČR na více než 400 pracovnících v cestovním ruchu. Dvanáct let zkušenosti v oblasti marketingu a managementu destinací, které předáme na Slovensku pracovníkům KOCR a OOCR.
Proč se účastnit kurzu?
Během 5 hodin školení se pracovníci KOCR a OOCR dozví novinky z oblasti marketingu a práce se značkou, zlepší své dovednosti v tématice brandingu a naučí se aplikovat nové postupy, které pozvednou úroveň marketingových aktivit na Slovensku.
Naučíte se, jak dělat online marketing efektivně, jaké jsou nové aplikace, které využijete ke zlepšení marketingové komunikace na úrovni KOCR a OOCR. Osvojíte si metody a postupy, jak pracovat se značkou v KOCR a OOCR . Ukážeme si nové metody HCD a Lean canvas a řekneme si, co v marketingu již dávno nefunguje, ale stále tomu věnujeme čas.
Celkem 5 hodin školení v jeden den.
Zkušenosti z více než třiceti marketingových projektů v cestovním ruchu za 5 hodin!!! Implementace do prostředí KOCR a OOCR.
Obsah:
- Online marketing - jaké chyby děláme v marketingu KOCR, OOCR
nejčastěji? Příklady ze zahraničí, ČR a SK. A jak dělat marketing v KOCR, OOCR
za nulu nebo když máme málo financí? Jak si udělat audit a na co se zaměřit z pohledu KOCR a OOCR.
- Facebook v cestovním ruchu z pohledu komunikace v KOCR, OOCR - co je zbytečné a co ne? Všichni facebook používáme, velká část však špatně. Jak mají pracovníci KOCR, OOCR komunikovat na sociálních sítích, aby se nesnižoval dosah? Co facebook blokuje a co je trendy v online komunikaci v Evropě?
- Jak pracovat se značkou KOCR, OOCR v cestovním ruchu. Jak budovat lovebrand na Slovensku? A co je potřeba k udržení jednotné komunikační linky u KOCR a OOCR?
- Jak na brandovou žiletku KOCR a OOCR?
- Jak testovat a prodávat produkty cestovního ruchu na Slovensku. Jak vytvářet produkty u KOCR a OOCR?
- A mnohem více...
Celkem pět hodin poznatků, zkušeností a inspirací!
Speciální kurz designovaný přímo pro potřeby KOCR a OOCR na Slovensku,
Pavel Pichler
Strategie, konzultace, marketing
- ředitel TRAVELBAKERS
- ředitel konference Travelevolution
- spolumajitel festivalu Expediční kamera
- konzultant destinačních společnosti Krkonoše, Orlické hory, Brno, Plzeň, Olomouc, Pardubice
- realizátor desítek strategií a kampaní pro destinační společnosti a města