Jak na lovebrand
Aby vás a vaše produkty turisté milovali...
Když milujete nějakou značku, občas jí odpustíte chybu, jste na ni hrdí, bráníte ji a mluvíte o ní. Udělejte ze své značky lovebrand cestovního ruchu!
Online kurz pro IC a podnikatele
Naučte se správně pracovat s vaší značkou, posilovat ji a vytvářet "lovebrand" v cestovním ruchu. Na kurzu si projdeme celý postup budování značky, ukážeme si, jak značky v cestovním ruchu fungují a jak nastavit svoji komunikaci. Chceme totiž, aby vaši značku po našem kurzu zákazníci milovali...


Kurz se uskuteční online na platformě Zoom. Stačí dle návodu nainstalovat zdarma program Zoom.
Obsah kurzu
- Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady
- Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré
- Jak funguje branding produktů
- Strategie značky a strategie produktů
- Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace
- Proces tvorby značky - jak na to?
- K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy
- Cílové skupiny a persony v brandingu
- DNA značky a odlišení se
- Jak to dělají ti nejlepší- co je brand essence
- Ingredience značky, brand touchpoint
- Výzkum
a značka
- Úkoly a pracovní listy
Zaregistrujte se předběžně na podzimní termín
9.00 - 13.00
Cena: 1 500 Kč
termín: 12. květen 2021
Přihláška na kurz
Podmínky školení: kurz se otevírá od min 8 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem - storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.
Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme
Školitel
Pavel Pichler se věnuje poslední 4 roky novým metodám v cestovním ruchu, přednáší pro platformu Podniknito a dlouhodobě se věnuje brandingu v cestovním ruchu.
- realizátor festivalů Slavnosti uzeného, Slavnosti chřestu, Extrem food, Expediční kamera
- manager ECEAT, NABOSO, TRAVELBAKERS
- konzultant na volné noze
- průvodce, redaktor