Školení Orlické hory a Podorlicko
 Pečeme cestovní ruch v 21. století

Dělejte marketing v cestovním ruchu jako špičkové firmy 

Žijeme v 21. století.  Často však v cestovním ruchu používáme zastaralé metody a postupy a řídíme cestovní ruch na základě domněnek. Vytváříme produkty o kterých nevíme, zda o ně bude zájem. Domníváme se...cestovní ruch však lze realizovat i jinak, než na základě domněnek.

Během školení se naučíme pokročilé marketingové postupy v sociálních sítích, lean canvas metody a představíme si online nástroje, které pomáhají s marketingem 21. století

Facebook ( 70 minut )

  • Jak na facebook reklamu, jak vyhodnocovat,  zjistěte, že fanoušky nezajímáte
  • Případové studie facebooku z regionů v ČR a destinace Orlických hor a Podorlicka,  aneb stojí nás to čas a nefunguje to, ale my to nevíme
  • Jak komunikovat na facebooku profesionálně a efektivně

Online marketing ( 70 minut )

  • Nové online nástroje v cestovním ruchu
  • Jak měřit online úspěšnost
  • Proč nás nikdo na webu nenajde
  • Proč nám lidi odcházejí z webové stránky 

Nové postupy ( 80 minut )

  • Jak pracovat s metodou lean canvas
  • MVP - jak nám pomůže v cestovním ruch
  • Jak otestovat, že naše produkty budou fungovat
  • Minimalizace rizik

Termín a místo konání: 13. 9. 2018 9:00 - 13:00  Měšťanský pivovar Ústí nad Orlicí ( Hylváty 1 )  

Cena: 490 Kč ( členové / partneři destinace ), 690 Kč ( ostatní subjekty )

Cena obsahuje: školení, certifikát ze školení, studijní materiály, občerstvení během školení

Školitel: Pavel Pichler, zakladatel Travelbakers a konference Travelevolution, více zde

Přihláška