Školení Orlické hory a Podorlicko
Pečeme cestovní ruch v 21. století
Dělejte marketing v cestovním ruchu jako špičkové firmy




Žijeme v 21. století. Často však v cestovním ruchu používáme zastaralé metody a postupy a řídíme cestovní ruch na základě domněnek. Vytváříme produkty o kterých nevíme, zda o ně bude zájem. Domníváme se...cestovní ruch však lze realizovat i jinak, než na základě domněnek.
Během školení se naučíme pokročilé marketingové postupy v sociálních sítích, lean canvas metody a představíme si online nástroje, které pomáhají s marketingem 21. století
Facebook ( 70 minut )
- Jak na facebook reklamu, jak vyhodnocovat, zjistěte, že fanoušky nezajímáte
- Případové studie facebooku z regionů v ČR a destinace Orlických hor a Podorlicka, aneb stojí nás to čas a nefunguje to, ale my to nevíme
- Jak komunikovat na facebooku profesionálně a efektivně
Online marketing ( 70 minut )
- Nové online nástroje v cestovním ruchu
- Jak měřit online úspěšnost
- Proč nás nikdo na webu nenajde
- Proč nám lidi odcházejí z webové stránky
Nové postupy ( 80 minut )
- Jak pracovat s metodou lean canvas
- MVP - jak nám pomůže v cestovním ruch
- Jak otestovat, že naše produkty budou fungovat
- Minimalizace rizik
Termín a místo konání: 13. 9. 2018 9:00 - 13:00 Měšťanský pivovar Ústí nad Orlicí ( Hylváty 1 )
Cena: 490 Kč ( členové / partneři destinace ), 690 Kč ( ostatní subjekty )
Cena obsahuje: školení, certifikát ze školení, studijní materiály, občerstvení během školení
Školitel: Pavel Pichler, zakladatel Travelbakers a konference Travelevolution, více zde
Přihláška