Základy copywritingu
Základy copywritingu aneb jak napsat dobrý text v cestovním ruchu



Chcete se zaměřit na kvalitní obsahový marketing a propagovat své produkty skrz zajímavé a pro vaši cílovou skupinu vhodné texty? Pokud přemýšlíte tímto způsobem, máte vyhráno. V našem kurzu se podíváme nejen na to, jak napsat poutavý text, ale prozradíme také několik tajných tipů z praxe, přičichneme k zásadám SEO, či se zamyslíme nad vašimi konkrétními problémy.
Není lepší cesty než zaujmout potencionálního klienta díky zajímavým článkům, poutavým rozhovorům a kvalitní téměř redaktorské práci.
Obsah kurzu:
- Proč je potřeba marketing
- Co udělat ještě než začnete psát?
- Co chcete textem říct a jak s tím pracovat?
- O čem a kdy psát?
- Jak je to s titulky a klíčovými slovy?
- Webcopywriting aneb nezapomeňte na SEO
- Různé typy textů (od blogů přes rozhovory, po
tiskovky, sociální sítě a newslettery) a kdy je použít
- Jak na TZ
- Jak na novináře
- Jak na web novináře a online novináře
- Jak zpětně zjistit úspěšnost textu?
Školitelka
Kateřina Smolová

- šefredaktorka
- PR školitelka
- profesionální cestovatelka
- realizátorka festivalů
Katka vystudovala mediální studia a žurnalistiku a nejraději cestuje, sportuje nebo píše. Tyto tři koníčky se jí podařilo spojit díky práci šefredaktorky cestovatelského portálu HedvabnaStezka.cz.
Přihlaste se na náš jedinečný kurz
Podmínky školení: kurz se otevíra od min 5 osob nebo dle specifikace
Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.
Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme