Základy copywritingu
Základy copywritingu aneb jak napsat dobrý text v cestovním ruchu

Chcete se zaměřit na kvalitní obsahový marketing a propagovat své produkty skrz zajímavé a pro vaši cílovou skupinu vhodné texty? Pokud přemýšlíte tímto způsobem, máte vyhráno.             V našem kurzu se podíváme nejen na to, jak napsat poutavý text, ale prozradíme také několik tajných tipů z praxe, přičichneme k zásadám SEO, či se zamyslíme nad vašimi konkrétními problémy.

Není lepší cesty než zaujmout potencionálního klienta díky zajímavým článkům, poutavým rozhovorům a kvalitní téměř redaktorské práci.

Obsah kurzu:

  • Proč je potřeba marketing
  • Co udělat ještě než začnete psát?
  • Co chcete textem říct a jak s tím pracovat?
  • O čem a kdy psát?
  • Jak je to s titulky a klíčovými slovy?
  • Webcopywriting aneb nezapomeňte na SEO
  • Různé typy textů (od blogů přes rozhovory, po tiskovky, sociální sítě a newslettery) a kdy je použít
  • Jak na TZ
  • Jak na novináře
  • Jak na web novináře a online novináře
  • Jak zpětně zjistit úspěšnost textu?

Školitelka

Kateřina Smolová

  • šefredaktorka
  • PR školitelka
  • profesionální cestovatelka
  • realizátorka festivalů

Katka vystudovala mediální studia a žurnalistiku a nejraději cestuje, sportuje nebo píše. Tyto tři koníčky se jí podařilo spojit díky práci šefredaktorky cestovatelského portálu HedvabnaStezka.cz.

Přihlaste se na náš jedinečný kurz

Podmínky školení: kurz se otevíra od min 5 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme