Zloději času v cestovním ruchu a jak s nimi pracovat 

„Být zaneprázdněn neznamená, že jednáme efektivně“. S.Covey

Stává se Vám, že v práci nestiháte, nemáte prostor se zastavit, vyhodnotit, určit si další směr? Často tomu napomáhají i žrouti času. Jak na ně a jak je eliminovat?

Označení "zloději nebo žrouti času" mohou vyvolávat mylný dojem, že nás o čas obírají věci nebo okolnosti, které nejsme schopni ovlivnit. Zloději času však souvisí ve velké míře přímo s námi, zejména s naším přístupem, proaktivitou a důsledností. O čas nás mohou okrádat určité situace, osoby, ale s největší pravděpodobností jsme to my sami. V kurzu si představíme celkem 10 oblastí, které nám "kradou čas" v práci v cestovním ruchu . Pojmenujeme si je, rozklíčujeme si jejich příčiny a důsledky a ukážeme si praktické postupy, jak s nimi pracovat.

Obsah:

  • Schůzky a setkávání - jak koncipovat a jak vést
  • Porady a jak na ně - příprava, vedení, zlozvyky
  • Čekání a prostoje - jak se jich zbavit v týmu
  • Emaily a práce s nimi
  • Efektivní telefonování
  • Nastavení komunikace v týmu – emaily, telefony, cloud
  • Hluboká práce
  • Určení priorit a jejich vyhodnocování
  • Delegování
  • Metoda Zen to done

Celkem tři hodiny poznatků, zkušeností a inspirací

termín: dle dohody

Cena: 16 000 Kč ( vedení kurzu, doprava, materiály)

Pavel Pichler

Strategie, konzultace, marketing

  • ředitel TRAVELBAKERS
  • realizátor festivalů, závodů, eventů
  • specialista na tvorbu značek a online marketing
  • tvůrce strategií 

Máte o kurz předběžný zájem? Napište nám