
Zloději času v cestovním ruchu a jak s nimi pracovat
„Být zaneprázdněn neznamená, že jednáme efektivně“. S.Covey




Stává se Vám, že v práci nestiháte, nemáte prostor se zastavit, vyhodnotit, určit si další směr? Často tomu napomáhají i žrouti času. Jak na ně a jak je eliminovat?
Označení "zloději nebo žrouti času" mohou vyvolávat mylný dojem, že nás o čas obírají věci nebo okolnosti, které nejsme schopni ovlivnit. Zloději času však souvisí ve velké míře přímo s námi, zejména s naším přístupem, proaktivitou a důsledností. O čas nás mohou okrádat určité situace, osoby, ale s největší pravděpodobností jsme to my sami. V kurzu si představíme celkem 10 oblastí, které nám "kradou čas" v práci v cestovním ruchu . Pojmenujeme si je, rozklíčujeme si jejich příčiny a důsledky a ukážeme si praktické postupy, jak s nimi pracovat.
Obsah:
- Schůzky a setkávání - jak koncipovat a jak vést
- Porady a jak na ně - příprava, vedení, zlozvyky
- Čekání a prostoje - jak se jich zbavit v týmu
- Emaily a práce s nimi
- Efektivní telefonování
- Nastavení komunikace v týmu – emaily, telefony, cloud
- Hluboká práce
- Určení priorit a jejich vyhodnocování
- Delegování
- Metoda Zen to done
Celkem tři hodiny poznatků, zkušeností a inspirací
termín: dle dohody
Cena: 16 000 Kč ( vedení kurzu, doprava, materiály)
Pavel Pichler
Strategie, konzultace, marketing
- ředitel TRAVELBAKERS
- realizátor festivalů, závodů, eventů
- specialista na tvorbu značek a online marketing
- tvůrce strategií