Audit marketingu a komunikace

První krok k optimalizaci vašich marketingových aktivit

Cestovní ruch se zcela změnil. Dokážete svůj subjekt "prodat"? Víte, jak se odlišit od konkurence?

V nelítostném boji o zákazníka, návštěvníka, klienta budou úspěšní ti, kteří mají nastaveny reálné cíle a vědí, kdo je jejich cílová skupina a jak s ní komunikovat. Teď je pravý čas na audit dosavadních marketingových aktivit a jednotlivých nástrojů. 

Využijte turbulentní změny v oboru ve svůj prospěch!


Co je součástí vstupního auditu

Analýza a definice USP

Jaký je váš unikátní prodejní argument - čím jste jedineční. Co konkurence nemá a jak se svým USP pracujete.

Analýza a práce s brandem

Odhalíme slabá místa ve vizuální komunikaci, abyste mohli systematicky budovat vaší značku. Co vylepšit, aby byla zapamatovatelná a mohla se stát lovebrandem.

Analýza komunikace na sociálních sítích

Komunikujete na sociálních sítích skutečně naplno? Posvítíme si na nedostatky, nastavíme základní pravidla.

Analýza webu, online komunikace a doporučení k optimalizaci

Využíváte svůj web opravdu k plnění strategických cílů? Hraje hlavní roli ve vaší propagaci anebo jen druhé housle? Co při práci v online prostředí zlepšit a na co se zaměřit i při omezeném rozpočtu.

Doporučení novinek a inovativních postupů

Doporučíme vhodné a moderní nástroje, která vám ušetří čas a zefektivní komunikaci.

Máte o vstupní audit zájem? 

Vyplňte nezávaznou objednávku, obratem se vám ozveme. Požádáme vás o zpracování stručného dotazníku, na základě kterého se můžeme pustit do práce. Do 10 dnů od objednání již můžete aplikovat nové poznatky a informace z auditu.

Jaký je postup?

  1. Zašleme dotazník k marketingu, chodu organizace a k analýze USP
  2. Zašleme dotazník k analýze brandu
  3. Osobně či telefonicky (skype / zoom / telefon) provedeme hloubkový rozhovor, projdeme si nejasnosti a připomínky
  4. Odevzdáme vám protokol auditu a telefonicky jednotlivé body okomentujeme
  5. Jsme vám k dispozici na další 2 h konzultace zdarma

Rozsah a cena vstupního auditu

Základní cena zahrnuje 15 hodin práce našeho týmu a 2 hodiny konzultací. Výstupem je protokol, ve kterém shrneme klíčové parametry výše popsaných témat, vydefinujeme slabá místa a nevyužité příležitosti, které mohou váš marketing popostrčit o míle kupředu. Zejména se soustředíme na efektivní využití vašeho rozpočtu. 
Cena: 340  

Nezávazná objednávka


Vybraní klienti  Travelbakers