Jak propagovat výstavu 

aneb Mnoho zajíců, myslivcova smrt

Plakát přeplněný textem, letáčky podupané na zemi, nudná pozvánka na FB... 

Kdyby propagaci uměl každý, tohle by se nestalo. Provedeme vás celým procesem, kde na začátku je příprava zajímavé výstavy a na konci mnoho spokojených návštěvníků. Ukážeme si různé způsoby, jak odhalit a pojmenovat jedinečnost výstavy, zaujmout různé cílové skupiny nebo najít správná slova, která přiblíží návštěvnický zážitek. Na příkladech se přesvědčíme, že co se týče obsahu propagace, je obvykle méně více.

Dozvíte se také, jak napsat krátkou anotaci, co dát na plakát, jak zaujmout média  nebo jaké jsou efektivní propagační nástroje. Společně se zamyslíme nad tím, jakou míru zjednodušení si můžeme při propagaci výstavy dovolit i jak o nutnosti zjednodušení tématu přesvědčit odborníky, se kterými na výstavě spolupracujete.

Těšte se na spoustu tipů z praxe a hlavně soubor otázek, díky kterému najdete správný směr, aby propagace byla úspěšná a bavila vás.

Kdo kurz ocení: Pracovníci muzeí a galerií, ale i různých spolků či sdružení, kteří připravují výstavy s omezenými financemi a bez možnostmi využívat k propagaci profesionály.

Obsah kurzu:

  • Jak přemýšlet o propagaci výstavy
  • Proč je jedinečnost tak důležitá
  • Jak ji odhalit a najít pro ni ta správná slova (konkrétní cvičení)
  • Proč je v obsahu propagace často méně více
  • Jak s touto jedinečností pracujeme v textech (anotace, tisková zpráva, podklady pro výrobu spotu v rozhlase)
  • Jak spolupracující odborníky přesvědčit, že zjednodušování je důležité a společně najít jeho míru
  • Jak zaujmout média
  • Jak podpořit jedinečnost výstavy vizuálně (jak spolupracovat s grafikem, tvůrcem videí, fotografem)
  • Jak být při propagaci kreativní (např. tiskoviny, reklamní předměty, inzerce)
  • Ukážeme si spoustu příkladů z praxe
  • Jak zvolit pro cílovou skupinu propagační nástroje s co nejlepším poměrem cena/výkon
  • Získáte možnost konzultovat propagaci svých projektů se školitelkou či ostatními účastníky kurzu

místo: Brno, přesné místo bude zasláno

Čas:  10:00 -14:0

Termín: na dotaz

Cena: 1990 Kč ( kurzovné, občerstvení,  30% sleva na konferenci Travelevolution )

Školitelka Hana Laudátová

Studovala jsem odbornou geologii a skončila u PR a propagace. Jak se to stalo? Asi jsem okolo sebe viděla spoustu zajímavých věcí a bavilo mě na ně upozorňovat a probouzet v lidech zvědavost. Na propagaci výstav jsem se podílela v Moravském zemském muzeu, přes tři roky jsem pracovala jako tisková mluvčí a manažerka pro média v Moravské galerii a teď už osmý rok zodpovídám za propagaci zábavního vědecké parku VIDA! Vím, jaké to bylo pracovat s rozpočtem 50 tisíc, vstupovat do slepých uliček, učit se metodou pokus omyl. Našla jsem si své postupy a kontrolní otázky. Ráda vám je přiblížím. 

Přihláška na kurz - vyprodáno


Podmínky školení: kurz se otevíra od min 8 osob nebo dle specifikace

Storno podmínky: 14 dnů před kurzem - vrácení celé částky, 13 - 8 dnů před kurzem -storno 50%, 7 dnů před kurzem - storno 100%.

Kurz na přání: vytvoříme, přijedeme za vámi, odpřednášíme