Strategické workshopy

U jednoho stolu rozebereme vaše město, region nebo  destinaci do posledního drobečku. Smyslem workshopů je utřídit si informace a najít skryté poklady i kostlivce ve skříni.

Travelbakers tvorba komunikačního manuálu pro cyklostezku Bevlava
Strategie a vzdělávání

Dobře víte, že zrovna potřebujete strategii, koncept, produkt jako sůl, ale nejste jistí, ze kterého konce začít. Strategický workshop vám pomůže odpíchnout se od dat a faktů a vzít to za ten správný konec. 

Už mají napečeno

Kdy se hodí strategický workshop

Když chcete do tvorby vtáhnout partnery a slyšet jejich nápady, plány i zpětnou vazbu.

Když potřebujete specifikovat klíčové produkty cestovního ruchu a podívat se na jejich potenciál.

Když si potřebujete ujasnit vizi, strategické cíle, priority, fungování organizace i její hodnoty a směřování.

Když se potřebujete do některého tématu ponořit hlouběji a odhalit nové kontexty a perspektivy.

Na jakých principech

Na jakých principech stavíme strategické workshopy?

Máme za sebou více než 14 workshopů s pracovníky cestovního ruchu, na kterých jsme postupně vyladili program do detailů. Jsou efektivní, připravené na míru turismu a snadno využitelné v praxi.

Jedinečnost

Každá organizace, území nebo strategie je jedinečná v tom, jaké problémy a v jakém kontextu řeší. Připravíme pro vás jedinečný workshop, jehož výstupy vám pomohou ve vaší konkrétní situaci. 

Precizní příprava

Perfektní příprava je základ. Nejprve analyzujeme vaše potřeby, společně definujeme záměr a cíle workshopu a podle toho následně volíme techniky, kterými jich dosáhneme. 

Řešení potřeb 

Než si schválíme program workshopu, strávíme společně několik hodin sbíráním dat a informací o tom, co vás pálí. 

Přehledné výstupy 

Po realizaci workshopu zpracujeme přehledné výstupy reflektující záměr. S těmito výstupy pak budeme pracovat v rámci další fázi strategického procesu. 

Zapojení partnerů 

Kreativními metodami a technikami dokážeme z vašich partnerů získat informace, které potřebujete. Vaši partneři si z workshopu odnesou zážitek 
a motivaci k další spolupráci. 

Ochutnávka z upečených projektů

Jak může strategický worskhop vypadat jsme nakousli v našich případovkách.

Jak vzniká strategie společně s partnery
Od prázdného pojmu ke konkrétní akci: co se děje na našem workshopu udržitelnosti
Konzultace s Travelbakers
Jak vzniká mediální plán, který dává smysl
Jak jsme vytvořili školení na míru pro organizátory kulturních akcí
Návrh redesignu produktu Ochutnej Moravu na kole
Mgr. Pavel Pichler
Mgr. Pavel Pichler
senior konzultant

Připravíme společně strategický workshop?